onsdag 21 september 2011

Mini Art i Norr I

JA, igår fick jag äntligen veta! Jag har kommit med i den jurybedömda  utställningen Mini Art i Norr (KiN:s arrangemang) med ett (1) verk. Jätteroligt!
Alla verk i denna utställning är i format 10x10 cm, d.v.s. verkligen Mini Art! Det blir spännande att se alla verk, formaten i sig är ju en verklig utmaning! Juryn valde 1 bild av 3 inlämnade. Just den valda bilden skilde sig ganska mycket i stil från de andra två som inte kom med. Jag trodde nog själv mest på 'Olof väntar' (se bild till höger) men, nä...men, huvudsaken att jag blev utvald av juryn och kom med på utställningen!.
Här nedanför ser ni de två verk som INTE kom med på utställningen. Efter vernissagen visar jag det verk som blev utvalt!

'Joshua väntar'
'Olof väntar'

Vernissagen är på Galleri Skåda, Stationsgatan 38, Luleå lördag 1 oktober mellan 12-15. Välkomna!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: