lördag 26 september 2009

Vernissage och utställning

Just hemkommen från min utställning med vernissage idag på Lilla Galleriet i Boden! Trött, men väldigt glad, allt gick så bra och jag fick besök av mina vänner och andra besökare!
Här nedan kan du se bilder från utställningen som min man och min fina vän René Blom har tagit!
Om du inte kan se bildspelet kan det bero på att du inte har senaste versionen av Adobe Flashplayer, Du kan ladda ner det HÄR.







..

Jag kommer att skriva mer om utställningen senare, just nu måste jag bara vila och smälta allt ;-).
Utställningen hänger t.o.m. 9 oktober så du som inte hade möjlighet att komma idag så finns den ju där i 2 veckor till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Katarina Cinnamon sa...

Jag vet inte om det är hos mig det är något fel, men jag kan inte se några foton från vernissaget.

Lotta Makes Art Konstnär och konstpedagog sa...

Det är en till som inte har kunnat se bildspelet, kanske det kan bero på att ni har en gammal version av Adobe Flashplayer?! Jag har lagt till en länk ifall ni vill uppdatera det programmet. Prova gärna och återkom ifall det inte fungerar! //Lotta

Anonym sa...

Hellojs :) nu är MagMA på nätet, din utställning finns med :) kram kram Nenne

Lotta Makes Art Konstnär och konstpedagog sa...

Tjena! Jo, jag såg det! Du är ju bara för snäll..;-)! Jättefint reportage/artikel, verkligen! Tidningen i sin helhet är helt kanon, ett riktigt superjobb, hälsa Helena det också!
Kram Lotta