söndag 11 juli 2010

Renés Glasgjutningar i sandform

Jag lovade ju att ni skulle få ta del av min gode vän René`s resultat från glasgjutningen i sandform som vi gjorde under vår kreativa kompetensutbytardag!
Renè har skrivit så bra och visar bilder på det i hennnes egen blogg PMC Studio/nyheter. Titta in på hennes blogg via länken och se vilka underbara små glasstycken hon har gjort! Nu är det ju inte riktigt klara, hon har några ideér hur hon ska gå vidare med dem för att det ska bli små smycken! Jag rapporterar om det så snart hon har något att visa upp!
Tack René för denna dag som jag hoppas det ska bi fler av här framöver!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har börjat med en av dem *s* har en idé på en ring :D och klart ska vi ha fler skapar dagar :D kraaam nu drar jag till pite igen några dagar och tar "ledigt" från allt *S* //Nenne p.s vi har fått fler till utställningen - Renön :D

Lotta Makes Art Konstnär och konstpedagog sa...

Åh, vad spännande!! Blir kul att se när det blir färdigt! Kul med en till anmäld! Ha det gott så länge...;-)