tisdag 10 november 2009

Ny utställning på gång...


Nu laddar jag för min kommande separatutställning i Umeå!
Nästan all konst är packad i lådor, verktyg och annat som man kan tänkas behöva är med. Jag kommer att framförallt visa min glaskonst i galleriet, kanhända lite keramik och en och annan målning om det ryms. Galleriet är ganska litet.

Nu på fredag bär det av med bilen full med konst till Umeå och det nystartade Galleriet "Skorpinjon Showroom" i centrala stan!
På lördag 14/11 mellan 11-14 är det vernissage med chips och tilltugg! Välkommen in om du har vägarna förbi!

Jag och Johan passar också på att ta en liten "mini-semester" samtidigt och lyxar till det med hotellboende i 2 nätter. Vi ska även träffa lite gamla vänner och släkt i Umeå! Det känns riktigt roligt och ska bli ett trevligt avbrott i vardagens lunk!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Sven Teglund sa...

Lycka till Lotta. Om jag är kvar i Umeå ska jag försöka komma, men troligtvis åker jag hem på fredag. Hoppas allt går bra med utställningen!

Lotta Makes Art Konstnär och konstpedagog sa...

Hej Sven! Tack! Ja, jag hoppas allt funkar och går bra! Du är jätte välkommen förbi så klart om du hinner och kan! På fredag hängs ju utställningen och vi ska försöka börja vid 11-12, kanske det passar bättre att komma förbi på fredag?! Vi har ju mobiltelefoner med oss....