torsdag 20 januari 2011

Ett steg närmare!


Nu blommar det!
Idag har vi haft ett nytt givande möte om och kring min och Cristinas projektidé. Ytterligare några byggstenar har vi lagt till och bilden av det hela har klarnat en del! Vi har alltså kommit några steg vidare med vår plan och nu återstår lite "finslipning" av projektplanen, några telefonsamtal och möten och SEN hoppas jag att allt kommer att falla på plats!

Längtar redan till dess att vi kan köra igång för jag tror att det kommer att gå vägen! Det här kommer att bli ett riktigt roligt projekt!
Ber om ursäkt om jag inte riktigt kan berätta vad det handlar om just, måste tyvärr vänta till dess att vi har fått klartecken innan jag kan gå ut officiellt.

Känner stor tillförsikt och är full av energi av mötet med 2 av våra samarbetspartner. Härliga samtal med högt i tak och mycket skratt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: