onsdag 20 juni 2012

Norrbottenssalongen 2012 II

Ja, i går fick jag och 489 andra personer besked om vi blivit antagen eller ej till årets Norrbottenssalong.  86 personer fick ett positivt besked att de blivit antagna men tyvärr var jag inte i den skaran....
Nä, jag fick istället bli en person i den stora refuserade gruppen, d.v.s. 1 av 404 personer och det är väl kanske enda trösten; vi var många som inte kom med.....
Hur som helst så är det väl bara att ta nya tag och hoppas på bättre tur nästa gång. Jag ser också fram emot att se utställningen, blir spännande att se vilka verk som juryn har fastnat för.

Ja, nu kan jag ju visa mina verk här på min blogg i alla fall och kanske de faller i någon betraktares tycke? Jag lämnade in 2 akrylmålningar.

Titel "Alltid" akryl på duk, 58x70 cm 
Titel "Tillsammans", akryl på duk, 60x46 cm
 Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: