torsdag 17 februari 2011

Hemsidan klar!


Nå, nu!
Äntligen börjar min hemsida vara så pass klar att jag kan publicera den! Välkommen och ta en titt (HÄR)!
Det finns en hel del kvar att göra på den men NU ska jag ju snart ta semester från vardagen, så det får vänta! Idag fick jag hjälp av min gode vän René Blom med att fixa det sista! Tusen tack snälla René!

På lördag bär det av till Teneriffa på en 3 veckors resa. Bästa vännen Eva är redan där och har skickat några bilder, en av dem visar jag nedan. Mycket välbekanta vyer, det är 12:e året jag åker, som är helt underbara och det ska bli fantastiskt skönt och härligt att:

Bara VARA
på stranden
vid havet
i värmen
i solen


Det höga gula huset som syns i bakgrunden tillhör det hotellkomplex där vi bor: Torres Del Sol, bara ett stenkast från stranden!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: