onsdag 29 december 2010

Julhälsning och nytt utseende



Jag har fått en julhälsning från The Glass Furnace i Turkiet. Det är ett ställe som erbjuder många bra glaskurser. Ett ställe dit jag gärna skulle åka så fort jag har råd och tid för det!

Jag har nu också bytt lite stil på min blogg som ni kan se. Den ska ju passa bra ihop med min nya hemsida som jag håller på att bygga. Den börjar se ut på det sätt som jag vill nu och jag hoppas att jag snart kan publicera den.
Just nu håller jag på att försöka hitta en passande plugin för mitt galleri. Wordpress har hur många plugins som helst för olika gallerityper och det är inte lätt att välja......Jag måste också redigera och välja ut bra bilder till det galleriet.
Ja, lite till att göra som sagt!
GOD FORTSÄTTNING på julhelgen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: