onsdag 11 oktober 2017

Nu är den klar...

 ...att leverera!
Jag har ett filmprojekt...som börjar kännas som ett evighetsprojekt, fast; jag är ändå fast besluten att göra en kort spelfilm av den, en kort dokumentär då jag får TID och PENGAR och kanske lite hjälp! (Kom på en idé kring hjälp just nu i denna stund..hm, måste fundera vidare på detta...!)

Det som är klart nu i alla fall är att jag har gjort en 20 min film, exporterat ut den och packeterat till en DVD film på skiva till min huvudperson som han kan spela på din DVD spelare i sitt vardagsrum!
Min huvudperson är en mycket speciell man som har gjort en fantastisk resa utifrån sina förutsättningar och ja...här kan ni se en kort-version av filmen i sin allra första stapplande upplaga för ca 1 år sen!
More is yet to come....
Tusen tack Cristina för fint samarbete på alla nivåer, utan DIG...?!? ;-)
OCH förstås;
Tusen tack Björn för att jag har fått lära känna dig och fått göra denna film om dig, du är FANTASTISK! Hoppas du kommer fram fort till stjärnorna med din nyinköpta elcykel!


Inga kommentarer: