söndag 8 oktober 2017

Nu är det dags....


....ja. nu är det väl ändå dags att börja skriva lite igen...eller? 💁
Länge sen sist och det finns många orsaker till det och det tänker jag inte gå in på nu MEN;
Tänkte, jag kan ju börja i det lilla...ett litet dagens ord eller något sånt, ett statement, en ny erfarenhet eller upplevelse, en ny utmaning....en känsla av dagen...? Ja, något i den stilen för jag gillar ju att skriva men, just nu får det inte bli för pretentiöst för då blir det inget överhuvudtaget och det är ju lite trist tycker jag (å hoppas att någon fler vill se och läsa det jag skriver?) kanske inte men ok, jag kör nu.
Jag kan ha många ideér och tankar som jag vill förverkliga på något sätt. Ett projekt är att göra en liten teckning varje dag, ni vet så där att få igång handen och pennan (teckning är ju grunden i...) ni vet, alltid bra att vara haj på att teckna, så lätt att fånga en idé, en tanke. En penna och ett litet block tar ju så lite plats, alltid lätt att ha med sig...Kanske jag kan förena de här idéerna på något sätt? Ja, jag gör ett försök i alla fall nu också får vi se vad som kommer ut i det hela ;-)
Så hej på er, nu kör vi!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: