måndag 23 oktober 2017

Nu har det varit Bok & Bild i Luleå



Ja under helgen var det Bok & Bild eventet i Luleå. Jag var där hela lördagen och riktigt frossade i Kultur!!....
Det enda problemet var att hinna till allt som var intressant och jag var tvungen at välja flera gånger då det jag vill gå på startade samtidigt tyvärr. Vad som också krockade rätt ofta var att jag också träffade på en massa kända vänner och bekanta hela tiden som jag även ville prata med så..
Allt var super kul, väldigt intensivt och väldigt givande!
Jag tog bl.a. del av detta:
1, Föreläsning Kulturkoftorna.....



2. Föreläsning om Konstnären Hilma af Klint


 3. Föreläsning av och med Konstnären Monica L Edmonsson


Föreläsning/paneldebatt om Konstrådets satsning 'Det händer' i Norrbotten med bl.a. Luleåkonstnären Anja Örn och Eva-Stina Sandling från Jokkmokk


Allt väldigt intressant och givande...Vill ha mer! ;-)


Inga kommentarer: